5 Kasım 2010 Cuma

Bir Sonraki Yağmurda

Bakarken pencereden dışarı
Tek başına sokak lambası
Cam vuran yağmur damlaları
Ve şemsiyesiz biri…
Islanmış her yanım
Neye yarar yağmur
Aşkla sarsa tüm yanımı.
Neye yarar ruhum
Sen yokken yanımda
Neye yarar izlemen
Beni bir yerlerden.
Neye yararım ki ben sensiz…
Kendi kendine konuşuyor
Tanır gibi oluyorum
Her cümleden sonra dönüyor arkasını
Tam anlayamadım
Deli divane olmuş aklım
Zarar ziyan gönlüm
Olmadık yerlerde olmadık
Kalpler çıkıyor karşısına
Tabiî ki “hayır” diyor fakat
Nedenini bilmeden..
Seni aratmayacak bir kalp
Çıksa ya karşıma
Tanıdım o yüzü
Çıkmalıyım karşısına
Islanmalıyım belki ama
Rüyalarımdan,hayallerimden
Bıktım..
Ve şimdi gidiyorum yanına
Artık üzülüyorum halime
Bu sokak lambasından farksızım
Kendime yetiyor gücüm
Yağmurlu zamanlarda..
Hoş yağmurda da kimse olmuyor ya..
Şimdi kaldırıyorum elimi
Ve selam ediyorum sana
Bir sonraki yağmurda
Bir sonraki lambanın altında
Buluşmak üzere..Hoşçakal

Ozan Çeğil                          04:25 05.                                 11.2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder