10 Kasım 2010 Çarşamba

Delikanlı

Bak yine yalan söyledim sana
Aldattım sonuna kadar
Dibine kadar yaşadım seni başkasında
Sonra yarım kalan sigaramı
Islattığın son izmariti yaktım tekrar..
Hiç bir şey değişmemiş sanki
Her şey yerli yerinde..
Tekrar döndüm
Ve bu sefer sol yanağımdı
Kıpkırmızı ve bir o kadar masum
Elvedalarım can acıtır bilirsin..
Bir melodi kadar masum,
Bir ünlem işareti kadar düşündürücü
Işıkları kapattım
Ay, son demlerinde benim yanımda
Ve bu kez güneşi aratmayacak kadar
Hırslı..
Elime geçen bir anı,fotoğraf her neyse
Saatler boyu yaşadım onları
Aralıksız ve sıkıcı..
Son içtiğin şarabın kadehi
Duruyor oracıkta
Yıkamaya yeltenmedim bile..
Belki diler gelir dudak izlerin
Belki dillenir sarhoşluklarımız..
Ama ben yinede
Bekleyeceğim camdan bakarak
O boş sokağa..
“Farkın…aslında bir farkın yok
Sen yine başkası
Ben yine inadına aldatan o
“Delikanlı”..”

Ozan Çeğil             12.38            10.11.2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder