20 Aralık 2012 Perşembe

Nasılsın?

 (Dün biraz daha feri gitmişti gözlerimin. Uykusuzluktan, yazmaktan, ölmekten. Çok değiştim sanki. Aslında giden sadece gözlerimin feri değil. Biraz sen gittin, biraz da ben 'benliğimden' gittim galiba.
Özlüyor insan, ama 'muhtacım' diyemiyor malesef. Gittin çünkü.
Sen gittikten sonra 1 kaşık demliyorum çayı, pek içmiyorum. Bilirsin, kansızlık yapıyor. Umrumda değil ya.. Neyse.
Tam keyif almaya başlamışken elimden alıp nefeslediğin sigaralar geliyor aklıma arada, şimdi günde 2 paket içiyorum. Birini sana ayırıyorum, belki bigün dönerde telafi edersin yarım bırakamadıklarımı, nefeslersin yine.
Avuçlarıma alıp saatlerce baktığım yüzünü unutmaya çalışıyorum, unutuyorumda. Ta ki sen gittikten sonra yüzünü kuruladığın havluyu görene kadar, tüm kıvrımlarına kadar bakıyorum her sabah. Aslında sana sarılıyorum her sabah. Velhasılı.. Unutamıyorum.
Sen gittikten sonra yağan yağmura minnet eder oldum, sanki daha anlamlı yağacakmış gibi, hiç durmayacakmış gibi. Biraz daha ıslatsın, biraz daha aşk yağdırsın diye el açtığımda oldu. Ama yok. Yine durdu, yine sustu.
Masaya bir tabak fazladan koyuyorum her akşam, hiç huyun değildir ama olurda çatkapı gelirsin diye işte.
Ayda bir belki alıyorum gitarı elime. Sevdiğin şarkıları çalıyor, söylüyorum. Arada detone olduğum da oluyor. Ama olsun o kadar. Düğümlenmeyecekse boğazım ne anlamı varki zaten? Değil mi?
Bir başına içilmiyor bu Türk kahveside. Nasıl bir meretse muhabbet istiyor, iki lafın belini kırmak istiyor. Beni yalnız içme diyor, gözümün içine baka baka. Az şekerli Türk kahvesi. Belki içiyorum artık onuda. Annem çok ısrar ederse o da.
Artık vişne reçeli de yemiyorum mesela, bakkala gittiğimde gözüme çarpıyor, elim uzanıyor ama ‘Yok’ diyorum. Alışmaya çalışıyorum.     
Körüklüye binip, hızlı adımlarla ortasına geçiyorum hemen. Duruyorum öylece. Kimse olmasa bile orada duruyorum işte.
Deniz kenarına iniyorum, ilk fotoğrafımızı çektiğimiz yere. Sonra o fotoğrafa bakıyorum. E haliyle hüzünleniyor insan..
Daha bi’çok şey var aslında, lakin ne zamanım yeter bunu söylemeye, ne de halin kalır dinlemeye. Boşver diyelim.)+İyiyim, eksik olma.

06:12 20.12.12

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder