13 Eylül 2013 Cuma

yani


ben sigara içmeye 17 yaşında başladım.
hatta ilk zamanlar midem bulanıyor, kusuyordum.
bırakmadım, yeniden içtim, yeniden kustum.
sonra küllüklerde unutmaya başladım sigaramı,
o tatlı şey izmarit oluyor, tiksindiriyordu beni.
ama yine bırakmadım. bi yenisini daha yaktım.
üzerime düşürüyordum külü,
hala daha düşürüyorum. pek anlaşamıyoruz.
hatta çoğu zaman küllüğe götürürken yarı yolda düşürüyorum.
kızıyor sanırım bana.
üstüm başım kirlense bile üflüyor, fiske vurup devam ediyordum içmeye.
bırakmadım. yeniden içtim, söndürmedim.
bazen koltuğu yakıyorum, halıya düşürüyor halıyı yakıyorum.
kızıyorum. sonra elimden bi'şey gelmeyeceğini anladığımda
bırakmıyorum. devam ediyorum içmeye.
çok uzattım.
demek istediğim;
ben seni seviyorum.

çayla samimi olunur,
kahve ile herkes hatır koyar,
ama ben
sigara kadar, sigara gibi sevdim seni.
ben böyle diyorum,
sen istediğini anla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder