1 Ekim 2010 Cuma

Aldanma Bana



Aldanma bana
Ben nasılsa üfleyeceğim seni..
Olurda aldanırsan
1-2 kelimelik hatrın kalır ciğerlerimde..
Feri gitmiş gözlerimden
Ufak bir el uzanırsa tutma..
Nasılsa bakmayacağım sana,
Dumanımda sen oldukça..
Giderken çığlık atacaksın
Ama ben
Sessiz sedasız söneceğim oracıkta..
Sen misin ben olan..Yoksa biz miyiz boşluğa tırmanmaya çalışan?

Aldanma bana
Telkinlerimle çıkamazsın başa..
Bilinçaltım çıkabilir karşına.
Sen gülerken bana,
Ben yarı açık gözlerle uğurlayabilirim
Mantığını koltuk altında..

Giderken çığlık atacaksın
Ama ben
Sessiz sedasız söneceğim oracıkta..

Aldanma bana
Hoyrat davranır bazen kelimelerim
Sona sakladığını en başta,
En olmadık anda vurur suratına..
İnceden bir melodi fısıldar kulağına
Ve koyar aşk denen illeti
Beyninin bir yanına..

Giderken, çığlıktan öte
Yırtacaksın boğazını..
Ve bırakacaksın serin sulara bedenimi..
Ellerim göğsümde
İstifimi bozmadan bakacağım sana
Sen ise bende bulamadığını
Başkasında arayacaksın.. Aldanacaksın!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder