25 Ekim 2010 Pazartesi

Tanrı Beni Yarattı İlk

Eve varmama daha çok adım var..
Ufak ufak ilerliyorum

Tanrı;
Beni yarattı ilk..Sonra seni
Hep kızgın hep ah eden sen!
Yarattı işte
Seyreyledim olanı biteni..
Elimde yine son sigaram izledim..
Koşuyorsun bana doğru
Haykırıyorsun,
Burnundan soluyorsun yine
Buradan gördüğüm kadarıyla..
Boşlukta tırmanmaya çalışıyorsun
Dur durak bilmeden devam ediyorsun
Hah yoruldun demek..
Bunca şeyden sonra
Su vermişsin gül dökmüşsün
Ne yapabilirim ki!?

Tanrı;
Beni aldı yanına ilk..Seni bıraktı orada
Sol yanımdaki meleğin acizliğini  bir görebilsen..
Hep gülen ben yine gülüyorum
Halime değil haline!
Sonsuzum artık silüetim aklında hala ama
Bittim işte.
Senin başlangıcın benim sonum!
Mutluyum hala..Ne de olsa
Yokum ki ben…

22.10.10                                                 05:22                                                  Ozan Çeğil

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder